maandag 27 juni 2011

Leef je leven zoals jij dat wilt

Leef je leven zoals jij dat wilt

Laat je niet beinvloeden zoals anderen dat wilt

 

Het mooie zit in iedere pracht

En dat is enkelt en alleen jouw kracht

 

Vergelijk jezelf niet met een ander

Kijk eerst in jezelf en verander

 

Verander dat wat jij niet bemind

Totdat je de plek vindt waar ieder is bemind

 

Het geeft niet of je anders bent

Het is enkelt jij die de waarheid kent

 

Kijk niet schuw naar iemand zijn fouten

want enkelt dan zal jij zien , jouw fouten

 

Als is de wereld nog zo klein

Het blijft niemand zijn domein

 

Dus als je ziet wat iemand niet ziet

Vergeet hierbij dan ook jezelf niet

 

Want ook jij vergeet wel eens iets

dat anderen ook hebben, veel verdriet

 

En door verdriet, pijn en woede

zie je soms slechts storm woede

 

En zie je die mooie zonneschijn niet

waar iedereen graag van geniet

 

Maar geef niet op, want je bent het waard

Om te zijn, jouw eigen haard

 

Probeer daarom altijd door en door

Niet te vergeten waarvoor

 

Dat ieder mens , lief of stout

Toch zichzelf wel behoudt.

 

Al reiken vele handen je aan

En denk je dan vaak, loop naar de maan

 

Vergeet dan weer niet wat jou eens beroerd

Jouw tranen en woede was het wat het jou voert

 

Begrijp je nu waarom ik zeg

Verberg je niet, kop en zeg

 

Ik hou van mezelf en ook van anderen

ookal vergeet ik zelf, ik verander

 

en zie het mooie van aleer

opdat je weet

 

Ik ben er weer.

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten